View Single Post
  #1  
Old 20-11-2005, 18:06
Vossie's Avatar
Vossie Vossie is offline
VW Addict
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 611
Default Resto '77 scirocco

Na een tijd gezocht te hebben naar een goede type 1, was het in mei eindelijk zover. Net voor boekel kon ik mijn aanwinst ophalen en kon de type 2 door naar otto.

Mijn ouwe liefde type 2



De type 1 is door de eerste eigenaar in 1977 aangeschaft. De eerste eigenaar heeft de auto tot ongeveer 2002 in zijn bezit gehad. Deze eigenaar heeft de auto voorzien van allerlei elektronica. De laaste 5 jaar dat de auto van deze persoon is geweest heeft hij continu in een garage gestaan, van top tot teen onder de ML. Ook had hij diverse holle ruimten (zoals in de wielkasten, frontplaat) volgespoten met pur. Met het geval pur ben ik niet zo heel erg blij, maar het heeft in combinatie met de ML wel de roest buiten gehouden, wat ik tot nu toe nog aan roest gevonden heb stelt eigenlijk niets voor voor een auto van deze leeftijd.

De eerste eigenaar heeft altijd de kenteken bewijzen deel 3 bewaard (moest vroeger aan de binnenzijde van de voorruit geplaat worden) deze heb ik er allemaal bij, van '77 tot in de jaren 90 wat ik erg leuk vind.

Toen de eerste eigenaar overleden is werd de auto in de garage gevonden. De auto is toen verkocht aan een bekende die de auto eigelijk wou opknappen. Aangezien hij daar geen tijd voor had heeft de auto 2 jaar bij hem buiten gestaan wat de staat van de auto niet erg geholpen heeft.

Een foto toen de auto net een dag in mijn bezit was

Reply With Quote