19-02-2004, 17:54
|
 |
REALLY Bored
|
|
|
|
papieren kwijt...
Ik heb dus een mooi probleem ontdekte ik van de week....
Het zit zo,
met oudejaarsnacht was er een feest georganiseerd. Bij binnenkomst werden we gefouileerd (zo schrijf je et toch... iig. betast) en ontdek ik dat ik zo dom ben geweest dat ik mijn rijbewijsmapje nog in mijn jas heb zitten... naja.. ik denk stel dat ik em straks kwijt ben.... Dus ik haal mijn rijbewijs eruit.. en los in mijn broekzak... en lever mijn jas in met in de binnenzak mijn mapje. Krijg ik de jas eindelijk terug... liep een ander mee om.. maar oke, die kende ik wel.. waarschijnlijk hadden we de verkeerde munten gekregen, en ik kreeg zijn jas... (na 3 kwartier wachten overigens) we ruilen van jas.. en ik sjek gelijk mijn mapje... weg dus.... :? Naja ik al lang blij dat ik mijn rijbewijs eruit had gehaald.. miste nu alleen mijn donor.. want verder zat er ook niks meer in... althans... meende ik. Ik weer in de lange rij.. baan me een weg naar voren en vraag om uitleg... naja. waarschijnlijk ligt hij ergsn tussen de kapstokken.. maar de arme man wil niet zoeken omdat ie al op zoek is naar 5 jassen die kwijt zijn en waar mensen op wachten. Als er wat gevonden is kan ik het afhalen bij de kroeg van degene die het ook georganieseerd had... Naja ik was mijn mapje inmiddels weer vergeten.. tijdje niet bij stilgestaan.. kwam laatste weer in me op.. weer vergeten. Tot ik deze week in mijn dashboardkasje mijn papieren niet meer kon vinden... en ik was onder de indruk dat ik die er los in had gelegd, met het idee in mijn mapje kan ik ze beter neit bewaren.. de auto staat nu toch een tijdje stil.... naja... Heb ik ze waarschijnlijk toch in mijn mapje gehad... Ik vandaag naar die kroeg... niks gevonden, wat me al sterk leek, want met al mijn gegevens hadden ze wel zullen bellen dan.... :?
Maja... en nu... ik ben dus mijn papieren kwijt, kenteken bewijs.. het deel wat je thuis hoort te bewaren heb ik wel thuis natuurlijk, maar de rest is weg... Weet iemand wat ik nu moet doen?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05
|