View Single Post
Old 20-02-2004, 22:37
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

Quote:
Originally Posted by chrispy
Ik heb eergisteren nog nieuwe papieren aangevraagt, en dat regeltje is er bij mij niet bij gekomen. Of lees je dit van papier? BTW die paieren die ik heb aangevraagt, zijn vandaag gewoon per post bezorgt.

naja.. lees het nog maar eens goed na... is sinds 1 feb 2003 zo... ik kreeg het gelijk te horen dus... en ik 's middag nog bellen, na ik het opeens niet meer snapte na aanleiding van een mail van de RDW die ik vandaag nog had kregen... (wel snel dus! gisteravond verstuurd), maar de ongeinteresseerde meneer zei hetzelfde... (tering, daar kwam echt geen woord uit wat iets van begrip, snappen of interesse in zich had... alleen "dat is sinds 2003 zo", "geldt tegenwoordig voor alles" en "tot u dienst"...) Maar iig... ik moet straks met mijn nieuwe codering op de papieren een 1tje bij laten slaan op nieuwe nummerplaten... Maar die komen dan mooi in de koffer.... of komen er niet als het me uit de papieren en bijgeleverde info niet genoeg duidelijk wordt.... Dat vind ik echt zo lelijk en dom lijken.... :?
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05