28-11-2005, 17:53
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by chris
Rene,je kan ook niet alles weten hoor!.........En de duitse uitvoeringen zijn mooi ja (pirelli)maar geef mij maar een org. NL kenteken wat dat betreft........vandaar dat ik mijn Rabbit een Pirelli look heb gegeven :-)
|
beste Chris, dat heb ik ook niet gezegd, en ik wil me ook niet arrogant voordoen alsof ik alles weet! Maarreh, what the hell kan een origineel NL kenteken interesseeren? Mij tenminste niet, Golf 1 is Golf 1, of dat nu een exemplaar is met een origineel Nederlands kenteken uit de periode 1974 t/m 1983(dat is zeker mooi, heb ik ook niks tegen!), of een (door mijzelf !!!) uit Duitsland geimporteerd exemplaar, hauptsache ``Einser´´! Bovendien staat op de Duitse Fahrzeugbrief (dat is het Duits eigendomsbewijs cq overschrijvingsbewijs) vermeld hoeveel mensen voor je de desbetreffende auto in hun bezit hadden(allemaal met naam + adres+ geboortedatum), kom daar maar eens mee aan met een origineel NL kentekenbewijs  en last but not least is `t altijd weer leuk als ikzelf ervoor zorg dat een door mij uit Duitsland geimporteerde auto de juiste kentekenplaten krijgt opgeschroefd: Gelb/Schwarz statt Weiss/Schwarz  , dat heeft ook wel wat, i did it myself 
|