View Single Post
Old 28-11-2005, 22:58
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

zo is `t maar net Chris. Maar wat ik nog zeggen wou m.b.t. jou GTI, dat is een mooi wagentje, mijn complimenten! Ik had al een paar maanden geleden(toen was ik nog geen ``member´´ op dit forum) de foto´s van de restauratie gezien, en `t resultaat mag er wezen. Ook meen ik ergens gelezen te hebben dat je de auto wou (wil?) gaan verkopen? Dat is aan zich jammer voor de vele uren + moeite die je erin hebt gestoken, maar als jou besluit vast staat, probeer de auto dan eens op de volgende Site te adverteeren:

www.golf1-ig.de/

eenmaal op die Site terechtgekomen, dan vervolgens op ``Anzeige aufgeben´´ klikken en dan in je beste duits vanalles over de auto opschrijven vraagprijs, kilometerstand etc. evt. nog een attachment bijvoegen.
Het is de Web-Site van de Original Golf 1 IG, die als doel heeft om zoveel mogelijk ``Einser´´ in originele toestand te behouden, en ook mensen met zulke auto´s tot leden te werven,ik ben ook nog steeds lid hoewel ik geen Golf 1 meer bezit. Hoewel het om zoveel mogelijk originele auto´s gaat, kun je toch gerust jou getunede Golf GTI daarop adverteeren, er is in die club al minstens een lid dat ik weet, die ook een getunede Golf 1 bezit.
Reply With Quote