
29-11-2005, 21:02
|
 |
Approaching the redline...
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
|
|
Hier de 4e IT'er
Niks mis met een Dell uit de zakelijke lijn... kom zeer regelmatig met die dingen in aanraking voor mijn werk, en er zijn er maar weinig die kapot gaan... erg weinig.
Reparatie e.d. hangt af van wat voor soort garantie je erbij "koopt". Mijn ervaring met de telefonische dienstverlening met Dell is dat het soms wat moeite kost om ze te overtuigen dat het echt kapot is, echt geen software fout. Maar ja, iedereen heeft wel eens een mindere dag, zeker als je de hele dag achter de telefoon zit 
Maar als ze dan komen repareren, is dat op zeer korte termijn, en meestal nog goed ook.
De consumenten lijn van Dell (Inspiron) voelt wat goedkoper aan als de zakelijke lijn (Optiplex) maar hardware technisch zijn het toch ook wel volhouders
Met andere woorden, ik denk wel dat je een goede keus gemaakt hebt, zeker als je er niet op wilt gaan gamen.
Succes ermee!
|