View Single Post
Old 01-12-2005, 17:44
Timmetje20 Timmetje20 is offline
VW Fanatic

Haha, origineel weet ik niet hoe het eruit moet zien maar vond dit zelf er wel mooi uit zien! Alle verf wat ik gebruikt heb is hittebestendig en ga denk als bovenste laag er een laag blanke lak overheen spuiten.

Verder blijft de buitenkant nog donkerpaars (een keer weer helemaal wit zit nog in de planning) en moet ik nog bezig met m'n grill. De rode randjes heb ik al wel helemaal glad geschuurd dus nu weer een laagje Marsrode verf erover heen en dan heb ik die ook weer in orde. Er zitten nu nog Mille Miglia velgen onder maar ik wil er graag nog een keer andere onder hebben. Eerst maar weer eens financieel aansterken, wel een dure hobby maar ook een ontzettend verslavende hobby!! :P

Bedankt voor alle reacties, vind ik wel mooi om te horen. Als hij klaar is ga ik er zeker mee naar meetings! En ik hoop dat binnen een weekje of 2 de 76'er ook bij ons op het oprit staat :P Heb hem nog maar 1 keer gezien maar hij is echt top!

Lijpe 5 deurs met originele bekleding, helemaal gaaf nog (oranje-bruine kleur), chromen klinken, chromen raamlijsten en nog aardig wat chromen randjes :P

Groeten Tim
Reply With Quote