
10-12-2005, 19:26
|
VW Guru
|
|
Join Date: Sep 2005
Posts: 788
|
|
De lijst met spullen:
- handgemaakt RVS 316 spruitstuk en downpipe in 70 mm, gemaakt met RVS 316 lasergesneden flenzen 12 mm dik, flexibel stuk en driehoeksflens in 70 mm;
- 3m 70x2 mm RVS 316 met een paar 90gr bochten een bocht met overschuifaansluiting eraan om de rest van de uitlaat te maken (ik heb hier een uitlaat met sidepipe van gemaakt, een rechte buis zonder dempers en een ovaal sierstuk van 140x70 mm als sidepipe erop. Hier zit echter nog een RVS race kat tussen die ik zelf houd en er dus uit slijp);
- nieuwe k03s turbo;
- carterpan met aanluiting voor olieafvoer;
- TDI oliespatplaat en carterpakking in een;
- steuntje + ophangbeugeltje voor turbo;
- hitteschildje voor aandrijfas;
- op maat gemaakte olieaanvoerleiding;
- 9,5mm siliconen slang + RVS T-stukjes voor aansluiting waterkoeling;
- Forge dumbvalve + tuning kit;
- Forge bleedvalve;
- div. siliconen slangen en alu buizen:
- sil. verbinder 25mm
- sil. 90 gr bocht 51/63mm
- sil. verbinder 63mm
- sil. 90 gr. bocht 63mm
- sil. 135 gr. bocht 63mm
- sil. 90 gr. bocht 45/51mm
- sil. 90 gr. bocht 51/70mm
- sil. verbinder 70mm
- 3x alu. buis 51/300mm
- 1x alu. T-stuk 63/150mm, 25 mm aansl voor dumbvalve
- 2x alu. buis 63/300
- 2x alu. buis 70/300
Ik zal vast nog wel wat vergeten zijn in deze lijst, maar daarom kun je beter een keer komen kijken. Deze spullen hebben ongeveer 1650 euro gekost en een hoop bloed zweet en tranen om het in elkaar te zetten. De vraagprijs is dan ook 1500 euro.
|