
14-12-2005, 11:34
|
VW Enthousiast
|
|
Join Date: Nov 2004
Posts: 202
|
|
hoi Yuli
zoals jij het zegt zat het ook op die cabrio
alleen hij had wel een injectietank dus dan ook de aansluiting aan de zijkant
en daar zat dan de pomp op
dan ging hij naar de accumulator en dan naar voren
de opvoerpomp liep naar een kastje ik denk de benzinereservoir en dan door naar de accumulator
ik heb echt geen flauw idee meer
had net iemand aan de telefoon van een bedrijf en die zei weer dat het niks uit moet maken
ik denk zelf dat het met een standaard 16v niks uit maakt maar met een blok dat wat meer vermogen heb wel
en helaas kan ik die opvoerpomp niet in de tank van mijn mk1 zetten
de tank is te ondiep en ik zit met het filter wat op de bodem zit
weet niet of het wat uitmaakt als ik de opvoerpomp er wat schuin inzet ?
ben bang dat het anders sluiting gaat maken en dan ben je verder van huis
maar is het niet mogelijk om bijvoorbeeld de opvoerpomp te verwijderen en daar een normale pomp op aan te sluiten die naar de accumulator loopt bij de andere pomp ?
dus dat je dan 2 pompen krijgt die naar de accumulator loopt ?
of is dat onzin ?
ik doe ook maar een gok hoor zoveel weet ik daar niet van maar wil het graag opgelost hebben
|