
17-12-2005, 11:40
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,336
|
|
Quote:
Originally Posted by Dasher
Mijn motorfiest gaat normaal t/m 11.000 toeren.
Deze turbo kan dat makkelijk aan omdat hij geregeld wordt door de uitlaatgassen. Normaal blazen er 6 zuigers met een gezamelijke inhoud van 2700 cc tegenaan. Op de motor zijn dat vier zuigers met 1000cc. Deze turbo heeft ook als groot voordeel dat hij snel op toeren komt en dat de boost te regelen is
Motor heeft nu nog 135pk op het achterwiel, we gaan voor 220 pk op het achterwiel
Turbo komt achter de carb's te zitten met een speciale airbox die een vriend van mij gaat maken. Compressie wordt verlaagd met 1/8 en heeeeeel misschien komt er een intercooler van een golf 4 of bora op. 
|
volgens mij hebben we hier de nederlandse Ghostrider te pakken
hij rijdt alleen op een hayabusa turbo 
|