View Single Post
  #8  
Old 19-12-2005, 23:50
Dennis@polo86c.nl Dennis@polo86c.nl is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,494
Default

Voetpakking carburateur: Lees de post van Sjampoo eens door zoals 16kleppen al aangaf.

Verder kan het echt van alles zijn, zou de onsteking (kabels, bougies, kap, rotor) ook eens goed nakijken.
Bougiekabels kun je controleren door in het donker met draaiende motor de kabels te besproeien met water (plantenspuit), als je dan vonkjes ziet zijn er 1 of meer bougiekabels aan vervanging toe.
Onstekingstijdstip ook eens controleren, en en kijken of het onderdrukmembraampje op het onstekingshuis niet lek is (="paddestoel" waar een slangetje aanzit, aan het slangetje zuigen, als je geen weerstand merkt dan is evt. het membraam lek).
Verder alle onderdrukslangetjes eens controleren.

Ik gok op een probleem ergens in de onsteking.
__________________
Es geht nicht darum wie schnell man fährt, sondern wie gut man schnell fahren kann...
1975 Audi 50 GL
1976 Audi 50 GL
1988 Polo G40
Reply With Quote