View Single Post
Old 20-12-2005, 19:12
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew

Quote:
Originally Posted by Tommy
Mee eens

En dit kwam er misschien ongelukkig uit... Maar volgens mij vertaald het wel wat veel topiclezers dachten.

En om eerlijk te zijn, ik heb liever dat men zegt wat men denkt, dan dat men denkt wat men denkt, een conclusie trekt, en ondertussen de ander niet in de gelegenheid stelt op de hoogte te raken van wat er wordt gedacht, en er dus niet een reactie op kan geven.

Misschien was het een idee geweest de post te verwijderen, met als grond: offtopic... En een PB te sturen met de reden van verwijderen, en even duidelijk aanhalen dat dat soort opmerkingen niet gewenst is. En dat je, met de vragen van Marc bijv, er eventueel wel achter zou kunnen komen wat de reden voor de verkoopprijs is... Beter nog imo, post gelijk een reply met die vragen, gewoon namens het VF-team...

Enniewee... de post had wel gelijk het gewenste resultaat... een verklaring, door de verkoper, voor de prijs. Wel een beetje positief blijven hè... En mijn vraag is of we met zijn alleen op een topic als deze zitten te wachten...

Volgens mij begrijp je de strekking van deze thread niet. De reden dat wij dit onder de aandacht brengen is om de toon van de opmerking, niet of de advertentie plausibel is of niet.

Als een potentiele koper dit graag wil weten, kan die persoon daar de verkoper zelf een PM over sturen.
Reply With Quote