23-12-2005, 09:55
|
No personal life
|
|
|
|
Nou, gisteren had ik een "vrije" dag (meer een regeldag) en heb ik ook de tijd gevonden om wat aan de Golf te doen. Ik kwam op de achterbank de oude koppelingskabel nog tegen, en daar heb ik de bon even bijgezocht. Deze zat er dus 24.000 km op, en was 14 maanden oud. Zoals beloofd ben ik even bij de dealer langsgegaan om er gewoon eens over te babbelen. Ik wil eerst graag een stukje quoten:
Quote:
Originally Posted by tnk2k
Mijn koppeling is een beetje stroef, een vriend verteld mij dat ik de koppelingskabel moest insmeren met vet, me schoonvader vertelde me dat de kabel van teflon is dus dat het geen nut heeft dus nieuwe kabel...
|
Bij de aanschaf van de vorige kabel heb ik nadrukkelijk naar het gebruik van vet gevraagd, en netzoals de schoonvader van tnk2k is mij er toen op gewezen dat dat geen zin had. Vet zou zelfs alleen maar meer vuil aantrekken.
Nadat ik de oude koppelingskabel had gepresenteerd (en die zag er slecht uit, roest kwam er aan alle kanten uit) is die bekeken door een monteur. Zijn conclusie: Montagefout! Er had bij het monteren vet in gemoeten! Dus ook geen garantie etc. De oude kabel zou het met wat vet zelfs weer goed doen...!
Lekker is dat.