04-01-2006, 10:55
|
 |
VW Enthousiast
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Marco
Ik heb dat windows ding gewoon uit staan idd, zitten hier achter zo'n speedtouch geval. Heb regelmatig van die cans uitgevoerd maar dat ding zit echt potdicht, als je iets wilt openen moet je dat handmatig instellen.
|
Misschien wat tips en tricks hier dan? Ik kom op zich niet verder dan instellen van WEP en andere standaard features.
Afgezien v/d firewall heb ik last van irritante spyware en volgens mij ook een dialer plus een wederkerende infectie van 2 HKEY's die o.a. taakbeheer disablen (na iedere reboot!). Heb MS Anti Spyware draaien, Ad-aware en AVG anti-virus. Keer op keer nieuwe spyware.
Verder gister heel de avond weer zitten kloten. Eerst een systeemherstel naar een eerder herstelpunt (idd ook niet succesvol helaas). Daarna SP2 uninstall, maar de install loopt vast en gaat niet verder  . Bij het aanzetten v/m'n modem krijg ik het beruchte blauwe kritieke fout scherm!!
Vandaag via dat tweakers forum wat nieuwe dingen gedownload. Vanavond laatste pogingen to herstel, anders formateer ik de zaak en installeer alles opnieuw, shitzooi ....
|