27-02-2004, 09:24
|
 |
VW Guru
|
|
|
|
Best wel kut... maar de politie is erbij geweest neem ik aan? Je kunt van hen als het goed is een getekende verklaring krijgen waarin ze verklaren dat jij geen schuld hebt gehad aan de aanrijding.. probeer die te krijgen! Want ik ben nu ook eindelijk achter de reden waarom mijn verzekering zo hoog is geworden: Ik heb op 19 september 2003 een aanrijding gehad waarbij mijn voorganger geen richting aangaf, en ik dacht dat hij langs de weg stil ging staan. Ik wilde dus in gaan halen, gooit ie 'plotseling' het stuur om en ikke remmen maar ik zat half in de berm dus gleed door.. Golf had niks, hij had wel een deuk (naar mijn inschatting zeker 1000 euro, hehehe  ) maar goed, geen politie bij gehaald en nu is het dus een discussieschuldvraag.. geen van beide verzekeringen wil aansprakelijkheid accepteren. Vrienden van mij hebben exact hetzelfde gehad en hebben destijds 4000 gulden uitgekeerd gekregen van de verzekering van de tegenpartij (zij waren totall loss, ging ietsje harder :? ) en ik ga nu dus maar proberen of ik een dergelijke verklaring los kan krijgen..
"Life will smile for you"
"Frankly... I don't give a damn."
|