
08-01-2006, 19:00
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Kan echt zoooo veel zijn. Zorg eerst dat de basis goed is, dus:
-Goede bougies
-Goede kabels
-Goede rotor en kap, goede contactpunten
-Boel netjes op tijd
-Absoluut geen vacuumlekken, controleer ook de rubber voet van de carb want deze vertoont vaak scheuren
-Check of de stationair klep goed werkt, doe de check (contact aan, stekkertje los en er tegenaan tikken, ding moet klikken).
-Trek de carb een keer helemaal uit elkaar (lijkt ingewikkelder dan het is), reinig alles, peuter alle gaatjes een keer door met een vezel uit een remkabel
Als ie dan nog niet netjes loopt praten we verder 
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|