Jawel : de bitch is back ... Baldrimmer is weer terug bij af : gewoon een van de 47 stemmetjes in mijn hoofd die hij altijd was .
Allereerst wens ik iedereen nog het allerleukste jaar qua alles .
Ja : ik ben weer toegetreden tot het bestuur na een tijdelijke terugtrekking mijnerzijds . Het hoe en waarom laat zich raden maar het had en heeft iig niks met het Volksforum zelf te maken .
Welnu : maak van je hart geen moordkuil ..
Maar eerst ben ik ff aan het woord wat ik kwijt wil . ieronder mag jan en alleman zijn gal spugen of zeggen wat er op zijn of haar hart ligt .
De laatste dagen zijn er twee in het oog springende figuren met het Volksforummen gestopt . Allebij met een zeer plausibele reden die bij het complete Volksforum-team bekend zijn .
Zoals op elk forum of desnoods de plaatselijke kantklosvereniging is er een verloop van leden .. they cum and go.
Persoonlijk zien we allemaal liever dat iedereen blijft maar we leven nog steeds in een staatsvorm die democratie genoemd wordt dus we kunnen ze het niet verbieden . In het verleden werd er wel eens wat geopperd qua knokploegen maar dat was op een ander forum : saillant detail was dat toen die bijna echt nodig was ze allemaal in ene motor bleken te rijden maar dat terzijde .
Ik ben er zeker van dat de meeste weglopers weer een kijkje komen nemen .
Honger maakt luidende klepels die als een vos de passie preken een boontje die net zoals de beste stuurlui op de walletjes liggen ...
FF met de billen bloot ( ja ze zijn geschoren )
Het Volksforum was de laatste tijd niet van de high-tech superkwaliteit die jullie als trouwe lezers en posters van ons gewend waren .
Ieder bestuurslid had wel een andere reden om hier minder nadrukkelijk aanwezig te zijn .
Dikke pech voor iedereen dat dat allemaal op hetzelfde tijdstip moest gebeuren ...
Om het even heel theatraal te schetsen hebben wij ( het dynamische VF Team ) de laatste dagen druk overleg gepleegd hoe we de " puinhopen " in barricades konden omtoveren .
( Ja ik heb ook koortsachtig meegedacht achter de schermen . Dit forum is tenslotte ook mijn hersenspinsel en liefdesbaby sinds dag 1 dat het bestaat )
Wij van het VF team beloven bij deze plechtig dat we de achterstallige onderhoud aan dit forumhuis zo snel mogelijk weg zullen werken .
Verwacht geen wonderen want we zijn ook maar on(der)betaalde vrijwilligers .
Heb aub het vertrouwen dat het weer zo wordt als ervoor ...
Wat het verschil is hoor ik graag verderop in dit topic want we leven van feedback . En dan graag zonder persoonlijk te worden
Moddergooien mag best maar wel goede modder die bruikbaar is en waar we iets mee kunnen .
Als ik weer terug kan komen dan kan bijna iedereen dat .. Ok : een zwaluw maakt nog geen lente en beter een k*t in je hand dan van 10 de lucht maar toch .. En dat zeg ik als niet optimist
Dus graag een beetje geduld gelardeerd met ideetjes en opmerkingen waar we allemaal wat hebben in de toekomst . Graag in het openbaar maar als het niet anders kan om watvoor reden dan ook dan via een PM . Ze worden allemaal vertrouwelijk behandeld
Dit alles heb ik op persooonlijke titel geschreven omdat het wel erg pijn ging doen de laatste tijd hoe er gemord werd .
Feedback aub !!
mvg
Gert