Fair enough... niet iedereen kent me van vroegâh

De foto's zullen wel weer te groot zijn maar ik kan er ook niets aan doen, ik heb daar nu eenmaal geen verstand van
Eerst even de korte introductie dan: Heleen, 23 jaar, 2ejaars student fysiotherapie te Breda, in bezit van Golf II 1.8 16v (geschorst en wel), met vele toekomstplannen waaronder het voorlopig rijdend houdende en ooit weer perfect rijdend en ogend maken van de bewuste Golf. Daarnaast het aanschaffen van een kever maar ja, als ik nou eerst eens ga afstuderen, een baan en een huis ga vinden, dan komt de rest vanzelf mag ik hopen. Ondertussen wil ik graag wat contacten in 'het wereldje' onderhouden zodat ik straks niet met mijn handen in het haar hoef te staan bij het reviseren van alle ellende. Heb ooit nog een heel klein handje geholpen bij het oprichten van VW-Speed en draag deze club dan ook nog altijd een warm hart toe. Heb in de drie jaren voordat ik verhuisde naar Breda vele meetings bezocht, waarvan helaas bijna geen aircooled. Ga ik ooit nog wel doen hoor

Eerst staat nu weer de midwintermeeting op de planning, ik heb de afgelopen anderhalf jaar heel weinig bezocht maar sommige dingen zijn (en blijven) traditie! En dan nu de foto's, waarschuwing: sommige beelden kunnen schokkend zijn
That's it for now... terug naar de studie, morgen tentamens
@ Stijn: ja wanneer gaan we nou de kroeg in? Ik heb Ernst inmiddels eindelijk een keer getroffen maar het schiet niet op zo he...

Get your ass off that plane