Thread: Formule 1 topic
View Single Post
Old 10-01-2006, 16:21
Brazen's Avatar
Brazen Brazen is offline
Postwhore

Send a message via MSN to Brazen

Räikkönen beslist voorlopig niet
Donderdag 22 december 2005 »
Kimi Räikkönen voelt zich niet genoodzaakt om op korte termijn te besluiten waar hij in 2007 wil rijden. Deze week werd bekend dat Fernando Alonso na het komende seizoen overstapt naar de stal waar nu nog Räikkönen en Juan Pablo Montoya rijden. Wie van de twee moet wijken voor de Spanjaard is nog niet bekend. Räikkönen maakt zich er voorlopig niet druk om.

“Mijn situatie is niet veranderd door de komst van Alonso”, zei Räikkönen. “Ik richt me volledig op het komend seizoen en zal pas volgend jaar beslissingen nemen over mijn eigen toekomst.”

Gelukkig voor Räikkönen is er altijd de Italiaanse sportpers die alvast wat zaken voor hem op een rijtje gezet heeft. Zo meent Gazzetta dello Sport te weten dat Räikkönen al vier aanbiedingen op zak heeft voor 2007 en verder. McLaren is de eerste logische gegadigde. Ron Dennis zou volgens de krant wel interesse hebben in een superteam met twee stercoureurs, zoals hij dat ook al met Senna en Prost deed. Vervolgens zou Ferrari zich bij Räikkönen gemeld hebben. Tenslotte worden BMW en Renault genoemd als teams die een bod hebben uitgebracht. Voorlopig lijkt het vooral speculatief: het is hoogst onwaarschijnlijk dat bovengenoemde teams al een concreet bod hebben uitgebracht op de diensten van Räikkönen.

;ww aandurven, tarten; ~it out er zich brutaal doorheen slaan, stijf en strak volhouden
Reply With Quote