View Single Post
Old 10-01-2006, 22:36
MauSeR35's Avatar
MauSeR35 MauSeR35 is offline
Volksforum QUATTRO Donor

Send a message via MSN to MauSeR35

pfew zal ik er over zeggen, om te beginnen natuurlijk leuk dat Gert er weer helemaal is als mod.
hoop dat de sfeer goed blijft en dat er niet te veel mensen (al dan niet met verstand van zaken, beetje rellen is ook wel eens leuk) weg gaan, maar volgens mij is dat altijd zo geweest, maar minder opgevallen omdat er minder in het oog springende dingen door hen werden gepost. maar ok.
Ik heb zelf verder nooit last gehad van de enkelle genoemde technische problemen eigenlijk, kan ook omdat ik er de laatste tijd wat minder was maar ok.
Verder nog een ideetje van mijn kant, al twijfel ik zelf al over het werken er van, zou het niet mogelijk zijn om bepaalde leden (met verstand van zaken en de wil om dit te doen) reserve/extra mod te maken voor situaties dat er minder vaste/harde kern/van het begin mods zijn om dit al dan niet tijdelijk op te vangen zodat het forum in die gevallen wat makkelijker te beheren is? of geeft dit te veel gedoe zeg maar... en wie kun je vertrouwen. maar ja als t nix is schiet maar af rama: :