01-03-2004, 18:18
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Ik was vandaag bij multicampers in Wageningen (bij m'n werk (en dus ook bij sabientje) om de hoek..
Kom er al jaren langs, staan altijd t3 en t4'tjes buiten (en binnen, en achter), en ging er eigenlijk standaard vanuit dat ze daar enkel en alleen aan verhuur deden...
Blijkt enkel en alleen aan verkoop te zijn. Keek bij de eerste t3 (carat) naar binnen, ligt er een bordje 'tekoop' achter de ruit.. mmm kreeg al zo'n vaag vermoeden, bleek t binnen inderdaad zo te zijn.
Onderwijl nog even gestruikeld over een 1600 en een kevert (geen idee wel jaar, lange kleppen, uitzet-knipper-ehmz,.. stokjes? in de b-zuilen. Geen bril, geen ovaal (daar was de achterruit volgens mij te groot voor), maar wel ik leuke staat: van dat grijze reparatie-plaatwerk-grijs, en dan volledig verroest.. een te perfecte-rat-looker dus.
Maar goed: Ik zoek ook niet echt een 'ik leen jouw mijn bus wel', maar meer een 'ervaren' verhuurder... Je weet hoe t gaat: je leent iets, en DUS gaat t stuk..
't is een soort test-weekendtje voor ons zelf; hoeft dan ook geen campertje te zijn, want als we uberhaupt z'n ding aanschaffen moet ie een normaal dak hebben: die puisten of pop-tops vind Leontine niet mooi... maar voor een weekendje maakt dat nix uit.