Quote:
Originally Posted by Richard
je noemt allemaal 6 cylinders op die in de lengterichting liggen[ plaats dit maar eens in een golf 1], de 4 cylinders die je noemt zijn niet echt brute motoren..[ als je toch wil aanpassen pak dan een 5 cyl audi]
en de eerste jap die standaard 350pk hebben moet ik nog tegenkomen..
aangezien ze een pk wet hebben in japan waarbij de pk's max 280 mogen zijn..
en de honda's vtec en type r.. zet die na 100d nog maar eens op een testbank.. allemaal verlies in vermogen en zuipen olie
dus weer een heleboel 2f 2f praatjes 
|
de supra is een lengterichting ja, maar de rest volgens mij niet hoor.. (misschien ook de 300zx en 350z maar dacht die ook niet, heb nu ff geen tijd om dat op te zoeken)
En bij de 4cil motoren zitten wel een paar brute tussen hoor. Ik ben bekend met de max pk wet in japan maar toch zijn er motoren met std meer pk, wellicht bij niet-japanse versies. En tevens zijn de motorblokken van de sportieve versies modellen te tunen zonder dat de motoren er veel mee te lijden omdat ze hier meestal op "berekend" zijn.
Zo heeft de supra 330pk, 300zx 286pk, 350z 280 pk (6 cils)
3000gt 286pk, evo 280pk, etc. (4 cils)
en over de duurzaamheid van een japanner ben ik ook niet bang

die houden het over het algemeen wsl langer vol dan duitsers..
maargoed ik wil niet anti vw oid doen ofzo, deze vind ik ook vet. Kheb zelf ook een golf mk1 en ben er van plan nog één te kopen..
Quote:
Originally Posted by bobby-digital
als je toch van jappen houd gooi er dan een WRX blok in
heb er in de PVW ooit een keer 1 te koop gezien, 4WD en nieuwe WRX STI motor 
|
subaru is toch een koreaan?