View Single Post
Old 16-01-2006, 21:24
AD G60 AD G60 is offline
VW Guru

Kijk hier heb ik wat aan jongens ! Bedankt voor de reacties zover al! Ik ben nu aan het kijken of het met de aankoop van een mk1 en de onderdelen die ik nog heb liggen een beetje te doen is. Ik kan namelijk slecht tegen stil zitten en niks doen! Ik heb net een huis gekocht en een corrado opgeknapt dus het moet eigenlijk een low-budget project worden.

Voor het spruitstuk ga ik denk een supersprint 4-2-1 voor een 8v in een golf 1 halen, dan ben ik daar gelijk al vanaf. Wat betreft de intercooler heb ik nog een golf G60 IC liggen met de benodigde bocht, buizen en slangen dus dat is geen probleem dan. Moet hier veel aan aangepast worden om hem in het front te krijgen?

Past een G60 brandstofpomp in de tank van een mk1 (op carbs) of is er een andere pomp die er zonder problemen inpast? Of moet je perse de tank van een gti of pomp van een cabrio hebben?

@ Richard: ik wil de G60 bak gebruiken, dus kabelgeschakeld, ik dacht dat het 020 is. Hier past de baksteun dus zo op? Is een 02a bak zo anders dan? Ik dacht dat die hetzelfde huis hebben. De kabelschakeling is aan te passen heb ik al ergens gezien, dus dat zal wel lukken.... Welke delen van welke assen moeten dan samen gebruikt worden om op een G60 bak en in de mk1 naven (deze naven houd je toch, ook met G60 remmen voor) toch te passen?

Nog een extra vraag: passen de astappen voor schijfremmen zo op de mk1 achteras of geldt dit alleen voor een gti as?

Op dit moment ziet het er naar uit dat ik niet super veel extra nodig heb en denk ik dat ik eens op zoek moet naar een leuke jetta of golf .
Reply With Quote