
16-01-2006, 21:56
|
Forum Regular
|
|
Join Date: Jun 2004
Posts: 134
|
|
Op de stuurinrichting (dat ding dat horizontaal loopt) zit een steuntje voor je schakelstangen. Deze moet je ook overzetten dmv eraf te slijpen en op je eigen stuurinrichting te lassen. Ik hoorde laatst dat de olie in de stuurinrichting niet tegen de hoge temperaturen van het lassen kon. Ik heb er zelf geen problemen mee gehad. Een andere optie is dan de hele stuurinrichting over te zetten en los te halen op de fusees.
Je moet ook een plaatje maken waarop je pook komt. Het gat van de automaat is namelijk groter. Ik zou de afstand van de pook tot de rest van de auto goed opmeten bij een schakelwagen omdat je anders niet lekker zal schakelen. Bij mij loopt ook nog steeds niet perfect.
Op de automaathandel zit een kabelboompje. Hierin zit in ieder geval de achteruitrijdverlichting die je op je vierbak moet zetten.
Ik zelf had geen problemen met de assen. De flenzen van de 1.5 automaat pasten precies op mijn dieselbak. Ik weet wel dat benzine assen normaal gesproken dunner zijn maar of de flenzen dan ook kleiner zijn weet ik niet.
Waarom neem je niet meteen de een 5-bak?
Ik had zelf niet veel sleutelervaring maar ik vond het wel te doen. Kostte me wel aardig wat tijd maar toch.
Gr,
Ruben
PS ik heb geen probs gehad met de stuurstang en pedalen zoals hierboven vermeld
|