Hallo,
Kunt u allen wellicht uwen nederlanschen taal wat opvijzelen?
Vragen over uiterlijke verschillen tussen een 1100cc en een 1300cc.
Het gaat om een Golf 1, dus sleeptuimelaar => 8 boutjes in een stalen klepdeksel.
Dus geen '3' boutjes, want dat zijn de latere hydrostoter kopjes, en die kwamen pas in de Golf 2.
Tussen een 1100 cc en een 1300cc zit wel wat verschil, maar die zijn niet heel groot. Soms is de downpipe van een 1100 cc enkel, en die van een 1300 is meestal dubbel... de carburateur wijkt af, maar t is meestal gewoon een solex PIC(T) carburateur met een bepaalde spoeier bezetting.
Een GF komt overeen met de HH uit een Polo 1 / 1f / 2. Met spruitstukvoorverwarming door uitlaatgasdoorvoer. De 1100 heeft dat misschien met koelwater,.. of juist andersom..
Kijk anders eens hier langs:
http://www.polo86c.nl/cgi-bin/forum...T;f=14;t=4;st=0
misschien dat je er wat 'basis kennis' mee kunt opdoen.
Ochja: de velgen: Motip velgen zilver met blanke lak komt heeeel dicht in de buurt van het origineel.
Door de blanke lak blijft de kleur langer behouden, maar komt er wel een ietswat gele waas overheen: precies zoals ze het bij vw gewild hadden....
