View Single Post
Old 26-01-2006, 20:20
QuickSilver85 QuickSilver85 is offline
Forum Newbee

Tja ik weet ook niet wat er met de waarde van het busje gebeurd als ik er een andere motor in leg. Ik denk dat hij dan ook minder waard wordt. Niet dat ik op korte termijn van plan ben hem te verkopen maar tja je moet altijd afweging maken wat voor invloed het heeft in de toekomst. Ik ben zelf ook nog jong knulletje en een beetje pit en stoere civicjes het nalaten geven is altijd grappig . Maar wat is een leuke versnellingsbak om die toeren een beetje terug te dringen.(type 4 dus). Ik weet niet hoeveel ik voor huidige bak en motor kan vragen en hoeveel aanschaf van nieuwe aandrijftrein is.

ik heb deze site gevonden voor een porsche versnellingsbak:
http://www.mh-porsche.nl/ond/versnellingsbakken.htm

een versnellingsbak heb ik hier al voor een eurotje of 200/300. 5bak van 2.0liter. Top is voor allemaal niet echt interessant maar beetje torsie en op top een rustige motor. Niet vanwege geluid maar meer vanwege verbruik. Mijn busje loopt volgens mij toch wel 1 op 7 of zo das geen kattenpis als je 3000km wil afleggen.

Type 4 blokken schijnen ook redelijk prijzig te zijn. Richting de 2000euro voor een blok heb ik vernomen.

2,5 TDI V6 - Gaat dat passen? V blokken zijn vaak erg hoog en spreek je uit ervaring? want dat is eigenlijk wat ik ook zoek mensen die dit vaker hebben gedaan en mij opweg kunnen helpen. tnx iig voor de tips.
Reply With Quote