Hello,
Ja na het even goed te hebben door gelezen ben ik er wel even aan uit gekomen. Op mijn site staat allemaal wat wielvlucht(camber) Askanteling (castor) en sporing allemaal inhoud.
www.bandenenwielen.tk
Of de sporing aan een kant verstelbaar is hangt heel erg af van wel jaar dat de auto is en of dat de spoorstangen misschien al gemodificeerd zijn geweest. Er zijn namelijk golfjes waarbij je maar een kant een verstelbare spoorstang hebt waardoor na afstellen de kans heel erg groot is dat je stuur scheef staat.
dit regeltje:
-0.01 -0.31 -0.05 -0.05 sporing -0.00 -0.32 -0.05 0.05
Daar haal ik het volgende uit Je wielen stonden voor dat ze hem gingen uitlijnen heel erg negatief. Je banden zullen met een behoorlijke gang aan de binnenkant aan het slijten zijn gegaan. Dit is nu opgelost en is netjes afgesteld zodat je daar nu geen last meer van mag hebben.
Alleen ondek ik het volgende:
-0.30 -0.30 -1.00 -0.20 wielvlucht -0.48 -0.47 -1.00 -0.20
0.59 0.59 1.05 2.05 Askanteling 1.38 1.38 1.05 2.05
hier zit een te groot verschil in naar mijn inziens. Je rechterwiel staat verder naar voren dan het linkerwiel +/- 3mm. Ook dit vind ik niet helemaal netjes gedaan
naar mijn idee en met deze gegevens zou jouw auto wel met gas geven en misschien zo ook wel naar links moeten lopen. Klopt dit allemaal een beetje?
Ik had er persoonlijk even wat meer moeite voor gedaan en de dingen wat beter gezet.
Mcht je nog wat meer willen weten hoor ik het wel
: