Thread: Mijn Jetta
View Single Post
Old 11-02-2006, 16:20
Jurgen Santana's Avatar
Jurgen Santana Jurgen Santana is offline
Volksforum Aandeelhouder

Zo vandaag, weer eens verder gegaan met de Jetta. Gisteravond was er een uitlaatrubber geknapt, zo een die je bij de uitlaat krijgt, nu zit er een originele op die ik professioneel verstevigd heb

Verder heb ik nu weer eens vier dezelfde wielen onder de auto

Natuurlijk kon ik de boutjes om de naafkapjes van de twee "nieuwe" velgen niet meer vinden Dus helemaal hetzelfde ogen ze ook niet. Verder ben ik er achter gekomen dat 7mm spoorverbreders achter wel op remschijven kunnen maar niet op remtrommels. Had het getest op een losse schijf die ik in de schuur had liggen, hierop centreerde de velg, alleen op de auto met remtrommel centreerde de velg net niet. Goede reden om naar remschijven over te gaan

Verder heb ik de achterkant van de J. verfraait met een zelf samengesteld "Jetta GT" embleem.

En ook aan de voorkant heb ik wat gewijzigd, daar zitten sinds vanmiddag een stel luchthappers.

Geen duidelijk foto, maar jullie kunnen je er vast wel wat bij voorstellen

Als afsluiting heb ik de afdekkappen naast de achterbank nog even "kierloos" gemaakt.

Stapje voor stapje, komen we er wel. Alhoewel ik nu alweer naar andere wielen opzoek ben. Ik vind deze niet zo mooi staan