14-02-2006, 16:54
|
 |
Forum regular
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by snellesjaak
Hey Twan,
Leuk dat je je hebt aangemeld. Je golf mag er wezen en alle opties die je achteraf hebt ingebouwd maken hem echt af  top!
ps: Hoe vordert de clima inbouw?
groet jeroen
|
Ja ben erg blij dat ik mijn auto bijna full-options heb. Moet na de climatronic inbouw verder nog wat kleinere zaken aanpakken, wil bijv. graag nog de facelift spatborden met ovaal knipperlicht gat. Enigste nadeel is dat mijn huidige spatborden zijn uitgerold en nieuwe (andere) dit natuurlijk niet van zichzelf hebben. Verder nog wat kleine dingen als een spatbordverbreder beter bevestigen, enz.
De Cimatronic inbouw zelf vordert momenteel niet echt, erg druk op het werk en het weer speelt natuurlijk ook niet echt mee. Moet waarschijnlijk een gedeelte (misschien alles) van de inbouw buiten doen. Maar van de zomer moet er toch wat gaan gebeuren, althans dat is mijn planning. Handleiding moet nog geupdate worden want heb al weer een aantal zaken uitgebreid, maar hiervoor zorgt Patrickrijks die de site zelf voor zijn rekening houdt. Niet altijd even handig, maar hij is veel beter met websites als ikzelf.