20-02-2006, 05:26
|
 |
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
|
|
|
|
Quote:
Originally Posted by Black Devil
vr6 ombouw kost veel geld, om nog maar te zwijgen over een vr6 blok zelf
ik rijd er nu ruim 2 jaar mee, maar het blok heeft veel belangrijke punten zoals koppakking, ketting, spanners enz enz zijn dure reparaties, al doe je het zelf kost het alsnog veel geld, ik heb zelf mijn vr6 gereviseerd en ruim 1200euro erdoorheen gejaagd, nu is mijn blok wel weer helemaal fris
en vr6 klinkt en rijdt heeeeeeeeeeeeeeeeerlijkkkk
|
dat laatste heeft er ook voor gezorgd dat ik zo vastberaden naar een VR6 blok op zoek ben gegaan...
t is idd een heerlijk blok, maar effe n distributieriemetje vervangen en k kan voor t zelfde geld n leuke nieuwe KR in me golf leggen (nieuw=goed gebruikt he!)
dus toen ben ik langzaamaan eens op zoek gegaan naar een leuk 16 blokje. k kwam laatst n KR tegen voor n redelijke prijs, maar de dag erna zag ik weer n 16 PL blok... na n beetje zoeken kwam k dr achter dat t KR blok wat meer power heeft, scherpere nokken, minder computers (dus kan er minder stuk gaan, VW is immers nooit echt n held geweest in elektronica!)
dus nu de VR6 een beetje opzij geschoven is, zit ik weer te dubben tussen KR en PL. wat zijn de voor- en nadelen van de twee blokken behalve t vermogenverschil???
btw, erdem al bedankt voor je reply!
greets,
chris
|