View Single Post
Old 21-02-2006, 19:58
RubenD's Avatar
RubenD RubenD is offline
Volksforum Aandeelhouder

De achterklep blijft voorlopig zo, hij is nog niet helemaal af. Als het weer beter is moet de achterkant en een gedeelte van de zijkant met 2K overgespoten worden. Liefst helemaal maar daar heb ik zeker geen geld voor.

Die antenne tja heb wel eens rond gekeken maar geef liever mijn geld ergens anders aan uit.

Dikke bumpers blijven zeker! Rood wit achterlichten vind ik ook wel mooi maar dan vervalt de look van de wagen naar mijn mening. Beetje "donker" en dan gaat met rood wit niet lukken...

Velgen komen ooit ook wel, eerst deze houden en wintersetje erbij. Ik weet ook op dit moment geen goede vervanger voor deze velgen.

En tja nog veel meer dingen. Ik kan wel photoshoppen maar mijn auto dat ga ik niet doen. Dat wil ik enkel eerst met mijn fantasie voorstellen en dan in het echt uitvoeren!

Maargoed zoals ik al aangaf, technisch eerst en dan de rest. Heb je straks anders een mooie auto met een compleet gaar blok en kromme body (nogal overdreven maargoed).

En meer vermogen/koppel altijd!

(P.S. wie kan ik een pm sturen om mijn topic te laten verplaatsen, wat vreselijk slecht van mij dat het onder luchtgekoeld staat, zoiets doe ik normaal nooit verkeerd ...)
Reply With Quote