Jep, je leest t goed... dr zijn mensen die t nodig hebben gevonden mijn ouderlijke woning tot twee keer toe af te fikken. gelukkig is t op tijd opgemerkt en is de schade beperkt gebleven. maar omdat dit midden in de nacht gebeurd is had t heel fout kunnen aflopen.
en als dr eens nix rookt en je denkt dat ze veilig zijn wordt dr weer vanalles op de muur gekliederd...
wat dit met een GOLF MK2 te maken heeft? nou... een van de lastposten/laffaards rijdt er zo een.
de politie heeft zijn naam en nummerbord, maar zegt niets te kunnen doen. de gegevens van dit trieste mannetje wilen ze ook niet doorspelen.
de politie maakt zich er elke keer makkelijk vanaf met t bericht: dr is tch niemand gewond geraakt?
nee, NOG NIET, maar voor t zover komt had ik liever eerst een hartig woordje met de heer Richard de Vin gesproken.
hij rijdt een zwart MK2 met jetta front, een witte tribal op de voorrruit met daaronder een zwarte zonneband, en hij heeft wss vol-zwarte of rood-witte achterlichten.
als ik me niet vergis is t een GTI en issie verlaagd.
hij zal in de omgeving van limburg zijn rondjes doen.
verder is er nog ene Matthijs Prik die in een Paarse Corrado G60 rijdt. hij heeft met de heer de Vin in t zelfde huis gewoond en is bij eerdere vernielingen aan t huis en mijn auto betrokken geweest. het kenteken van zijn auto is ZN-FF-42
op de site van het RDW is hij na te trekken en staat ie genoteerd als ongekeurd. ook de kleur staat er onders bij. wss omdat ie overgespoten is.
de heer prik heeft 5-spaaks antraciet velgen waarvan de laklaag is uitgelopen, een strak gemaakte bumper, duidelijke plekken in de bumper waar de knipper- en stadslichten vroeger hebben gezeten, een diff spoiler onder zijn achterbumper en hij is behoorlijk verlaagd
dr zit een sticker op de achterruit met t VW logo en een bulldog dr boven en de nummerplaatuitsparing in de achterklep heeft plaatsgemaakt voor n plaatje en t kenteken is zo naar beneden verplaatst
dit is zijn bolide

mochten me nog dingen te binnen schieten laat ik t weten. ik hoop dat jullie kunnen helpen voor de politie actie gaat ondernemen (dat doen ze namelijk pas wanneer er iets is gebeurd...)
alvast bedankt
greets
chris
(btw, k weet niet of dit allemaal op deze manier gedaan mag worden, en of er bekenden van de heren hier op t forum zitten. maar t komt me na twee jaar langzaamaan vierkant de strot uit en de laksheid van de gemeente en politie helpt hierbij niet! tijd om t recht in eigen hand te nemen, en ik heb GROTE HANDEN! ! !

)