Quote:
Originally Posted by Marcski
ik heb de topics samengevoegd, en verplaatst naar off-topic, omdat dit niets technisch met golf of corrado te maken heeft
Hoe sneu ik het ook voor je vind, hier is toch een voorgeschiedenis aan vooraf gegaan, waar wij niets over weten. Daarom kan ik er ook niet over oordelen.
|
ja sorry, had idd beter hier kunnen staan
maar de voorgeschiedenis staat er he
de jongens hebben een studentenwoning betrokken. eerst matthijs prik, die eigenlijk geen problemen gaf tot hij zijn vriend richard de vin ook uitnodigde in dit huis te komen wonen.
richard was iets minder sociaal sterk zeg maar, en moest zich constant met veel dingen bewijzen
in het begin kon ik het met beide heren goed vinden en hielpen we mekaar met gesleutel aan de auto's.
alleen was mijn stijl van sleutelen zo, dat ik de auto op de parkeerplaats om de hoek zette waar ik niemand tot last was en begon te sleutelen. hun manier van sleutelen was als volgt: de auto met open deuren in de straat parkeren zodat er niemand lans kon, muziek in de auto keihard aan bij beide auto's, muziek uit de stereo in t huis nog ietsje harder, flink bier dr bij en elke paar minuten de auto effe starten, flink gas intrappen en schreeuwen.
als dan een buur er een opmerking over maakte kon ie ervan uitgaan dat zijn auto overnacht opeens een paar honderd euro in waarde was gedaald...
na veel andere pesterijen is deze handtekengenactie door politie en gemeente als optie aangedragen om de grootte van het probleem in te schatten
daardat de gemeente deze brief naar t adres van de heren heeft verstuurd is alles pas echt begonnen
tuurlijk zijn er van mijn kant ook wat woorden naar hun uit gegaan, wat wil je als je huis brand en je pa in t ziekenhuis wordt opgenomen.
maar t is nooit in me opgekomen om het recht in eigen hand te nemen of iets van hun bezittingen te vernielen!