View Single Post
Old 10-03-2004, 14:13
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

btw... deze topic kan beter in het totaal algmene forum?

kleine aanvulling op mijn ideeën hierboven... meetings e.d. is op de nieuwe manier wat mij betreft erg goed geregeld: 1 voor de aankondiging en vragen met betrekking tot de meeting, en 1 voor de nabespreking... wat mij betreft erg goed geregeld zo.

de kolom met lopende topics zou ik toch in 2 delen houden: on- en off-topic

algemeen 'forum' met mededelingen, stand van zaken, ideeën en opmerkingen in een losse kolom op een centraal/strategisch punt.

vraag en aanbod ook een kolom met de nieuwe/lopende 'topics' en een ingang met een overzicht zoals momenteel...

Over de huidige lay-out: alles onderelkaar en bij elkaar... ik voel toch meet voor naast elkaar en bijelkaar... rechts onderin bijv. de vraag en aanbod links bovenin algemeen(medelingen ideeën enz.) lopende topics midden gedeelte, links on- rechts off-topic. onderaan ergens de nieuwe/laatstgeplaatste foto's, die zoeken we toch altijd wel op... dus onderaan. via de kolommen met lopende topics moet je in een overall overzicht kunnen komen zoals die nu bestaat per categorie.

Voor alle duidelijkheid... dit is mijn idee van overzichtelijkheid, maar hiermee wil ik nieet zeggen dat het de beste zou zijn... iedereen heeft hier zijn eigen ideeën over, en ik weet inmiddels dat wat ik overzichtelijk vind voor anderen niet bepaald een ideale opzet is. Ik ben tevreden over het forum, maar voor alles geldt: het kan altijd beter. Het forum is nog erg jong.
Reply With Quote