Thread: kop-staart...
View Single Post
Old 10-03-2004, 16:26
Tommy's Avatar
Tommy Tommy is offline
REALLY Bored

Send a message via MSN to Tommy

de Golf wordt niet toto verklaard, hij krijgt 2900 voor het herstellen van de schade(voor en achterbumper, de dwarsbalk voorin, kapotte koplamp, kapotte gril, kapotte radiateur, ontzette achterkant, een lichte schade aan de achterklep, en natuurlijk spuitwerk voor de bumpers, gril, achterklep en het 'achterscherm'). Persoonlijk vind ik het niet veel voor zoveel schade... maar oke...

De achterkant laat ie deze week rechtzetten en alles opnieuw richten, daarbij wordt hij waarnodig(denk niet nodig, maar oke) geplamuurd en daarna in de grondverf gezet. De bumpers en het front e.d. doen we verder zelf, en hij wil gelijk de deurklinken eruithalen en strak maken. Daarna laat ie hem helemaal spuiten, incl. de lijsten e.d.

Ben benieuwd of het wat uit kan voor dat geld, de andere plannen(klinken, strakke motorkap en voorbumper) stonden al, misschien springt ie er op deze manier zelf nog vrij voordelig uit...

De schade(mocht die er nog zijn, er was niks te zien, maar misschien dat de trekhaak verzet was) van de voorganger wordt voor door de achter-op-rijder vergoed zoals het nu staat, maar er zat nog een hele kleine kans in dat deze schade toch voor mijn broers verz. komt... Ik zou het een naaistreek vinden dan, maar oke.. we zien et wel, de volledige schade wordt zowieso vergoed. Hoop niet dat ze dan aan zijn no-claim gaan zitten... maar daar heb ik ook geen verstand van..
Reply With Quote