
10-03-2004, 22:36
|
 |
Class of 2003
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
|
|
Vandaag de Kevert 1 tandje lager gezet. Ging meteen fout, torsieplaat wou niet van de as af en na een tik ging dus heel de as eruit en had ik geen idee meer hoe ´t ie nou eigenlijk zat...beginnersfout denk ik? Is allemaal toch nog goed gekomen na wat vergelijken met de andere kant.
Tis me toch niet laag genoeg, weinig negatieve camber nog. Volgens mij stond de Kever achter dus toch nog op standaard hoogte!
Ook nog even met Gert samen Leon zn Smart bandjes op de Fuchsen laten leggen, en 2 stuks 195-50-15 voor achterop gescoord.
Vandaag ook nog de zending ongeboorde schijven en trommels van CSP binnen gekregen. Nu de volgende uitdaging: heeft iemand een idee waar ik deze proffesioneel kan laten boren? Ook is het naafgat van de Fuchsen kleiner dan wat er op de schijven en trommels staat, dus er zal iets moeten gebeuren! Suggesties welkom!
Fotos van dat alles:

__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
|
|