28-02-2006, 20:44
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
Sanderz daily
Iedereen heeft van die mooie projecten hier op het forum  , ik dacht laat ik ook eens zien waar ik mee bezig ben. Tijdens het afgelopen keverzomerfestijn heb ik een kever van 1963 gekocht. Aangezien ik niet van plan was om hiermee dagelijks te gaan rijden heb ik deze golf erbij gekocht. Eerst wilde ik er niets aan doen maar het begon toch wel een beetje te kriebelen. Ik wil er niet al teveel geld aan uitgeven dus ik probeer zoveel mogelijk tweedehands of voor mooie prijzen te kopen. Ok de auto nu, golf 1300 4 bak uit 1990 met toerenteller. Zo zag hij eruit toen ik hem kocht behalve dan dat hij nu rood is geworden na het poetsen.
De plannen zijn;
- schroefset(is gebeurd)
- gepolijste pirelli's eronder
- zwarte motorkap
- en nog wat kleine dingetjes
Dit zijn de pirelli's.
Komen bij rene vandaan.
Zoals gezegd zit de schroefset er sinds 2 weken onder maar dat ging niet echt lekker met de velgen die je ziet op de eerste foto. et waarde klopte niet ze liepen tegen de schokdempers aan. Ik heb er nu ats cup onder zitten van m'n broertje. Er zitten inmiddels ook andere stoelen in van een golf g60, achterbank is verwijderd. Als het voorjaar ingetreden is komen de ptjes er pas onder en kan de schroefset verder naar beneden. Het keverproject zal ik gaan posten.
as weekend hopelijk foto's van de velgen, verlaging en stoelen.
mzzl sander