02-03-2006, 17:34
|
 |
6k and counting...
|
|
|
|
Mensen en andere posters : het is idd wat rustiger .
Heeft een oorzaak die ik niet meer onder stoelen of banken ga steken want daardoor is het rustiger en het heeft me al genoeg de keel uitgehangen .
Er zijn twee "groepjes" ontstaan binnen het luchtgekoelde gedeelte die wat vijandig tegenover elkaar staan . Waar de oorzaak ligt maakt mij of ieder ander geen kont uit maar daardoor is de sfeer wel een stuk minder geworden .
"Grappige" is dat de mensen die idd ruzie zouden kunnen hebben elkaar gewoon lekker met rust laten en ieder hun eigen ding doen . Het zijn in mijn ogen meer de meelopers die zich ermee bemoeien terwijl ze dr geen ruk mee te maken hebben .
Erg triest allemaal dat dat dan "via" dit forum uitgevochten moe(s)t worden .
Nee ik noem geen namen . De laatste maanden met de echte betrokkenen erover gesproken en die klonken eenduidend : we zijn geen vrienden maar so be it .
Leuk dat mensen partij trekken voor anderen maar het was en is niet nodig geweest en nu is het ten koste gegaan van het forum . Waarvoor hartelijk dank .
Wie de schoen past trekt m aan .
Kijken wie kleur durft te bekennen en mij er een PM over stuurt . Er zijn er een paar die weten hoe mij te bereiken .. maar ik vraag het me af .
Ik denk dat ik nu voor vele mensen hier spreek en de paar zogenaamde goedbedoelde vrienden hartelijk kan bedanken voor de geladen sfeer .
What goes around comes around zei mijn eksteroog altijd en het is altijd uitgekomen.
p.s. zie dit maar als een Baldrimmer post : ik gok dat de rest van het Volksforum team er net zo over denkt maar dit heb ik op persoonlijke teleurgestelde titel geschreven
|