09-03-2006, 13:40
|
 |
Married to PC
|
|
|
|
oke man, zal er mee bezig! had idd zelf eerder gedacht aan andere cockpit omdat de snelheidsaanduiding wel werkt.
verder heb ik ondanks de vette look op 8j 14 inch toch maar besloten om op 15 inch te gaan rijden. het benzineverbruik (vooral op de snelweg) ben ik toch van geschrokken, ook al viel een stijging te voorspellen. ik moet constant 150/160 rijden om een beetje mee te komen op de snelweg en dat ik niet erg gunstig voor het gebruik. er zullen eerst een tijdje f&i velgen onder komen met 195-45-15 banden. Velgen worden hoogglans zwart met een gepolijst randje (denk ik), dat staat i.m.o. wel mooi onder een witte auto. 15 inch velgen brengen de auto wel weer wat hoger, dus misschien dat ik er nog wel kortere veren onder ga steken. voor achter heb ik al korte dempers en -80 veren liggen en voor voor al korte dempers. hoef dus eigenlijk alleen maar -80 voorveren nodig om hem helemaal -80 te leggen. eerst maar eens kijken hoe het allemaal gaat lijken met de f&i. toekomstplannen zijn bbs rm met zwart hart -die ik HELAAS laatst nog heb verkocht (STOM STOM)- /schmidt th/ronal turbo/etc maar dat kan met de tijd ook wel weer veranderen. ik heb inmiddels kofferbakbekleding er in, dus dat is ook weer netjes. hopelijk dit weekend met droog weer de korte dempers monteren, corradostoelen er in, een trekhaak er af halen. ik hou jullie wel op de hoogte. over hoogte gesproken: mijn golf in vergelijking met een standaard manhattan.

|