View Single Post
Old 12-03-2006, 00:27
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

update: vandaag de korte voor schokdempers gepast die ik samen met de auto heb overgenomen. Wat blijkt: deze korte schokdempers zijn ook niet kort genoeg zodat mn veren er alsnog tussen liggen (circa 3cm speling) en de auto dus in principe apk afkeur is. nogal een tegenvaller. verder wilde ik de auto nog wat lager zetten dmv de nutenverstellung op de schokdemper. ik wilde dit doen terwijl de schokdemper nog gemonteerd zat, maar ik kon de veerklemmen zo niet goed bevestigen. de auto is inmiddels achter wel lager door de vrijdag gemonteerde korte veren en dempers, maar ik wil hem op den duur achter toch nog wat lager hebben. Het grootste probleem ligt nu eerst even voor. ik had al gedacht aan een circa 3 cm dikke ring te plaatsen boven of onder de veer zodat de veer er wel klem tussen zit. Probleem is alleen dat ik hiermee de auto in principe ook verhoog en dat wil ik juist niet. over de hoogte voor ben ik namelijk erg tevreden. ik zal wel op zoek moeten naar nog kortere dempers... heb in dat geval dus een set splinternieuwe korte (merkloos, tot ong 4 cm verlaging schat ik) dempers over. of doe ik nu iets verkeerd en is het wel passend te maken. vanmiddag ook de nieuwe corrado voorstoelen geplaatst: stukken beter!! verder nog een nieuwe mattenset geplaatst en het 'golf' plaatje er weer opgezet. morgen foto's van de nieuwe stand van de auto..