View Single Post
Old 12-03-2006, 12:56
Zweiter's Avatar
Zweiter Zweiter is offline
Married to PC

dank je, dat zijn inderdaad wel leuke ideeen, maar wel voor op de langere termijn. ik wil eigenlijk eerst even een aantal 'kinderziektes' aanpakken en in grote lijnen de auto zo schaven als ik hem wil hebben. Inmiddels is de trekhaak er ook af. Nu wil ik op korte termijn de manhattan stickers verwijderen en een oplossing vinden voor de (te lange) voorschokbrekers. Achterruitverwarming repareren en de kachel weer goed laten functioneren. Hij reageert nu alleen in de hoogste stand. Verder de fire & ice velgen moeten er nog onder. Ik ben erg tevreden over de 'diepte' aan de voorkant, achter wil ik hem op den duur nog wat lager, maar dan moet ik de achterschokdempers er weer af halen en de nutenverstellung lager zetten. dat is een klusje voor de zomer bij wat mooier weer. op de foto's de stand van de auto zoals hij er nu voor staat, maar zoals gezegd, achter gaat hij nog meer op zn gat. ik zoek nog iemand die een leuk setje velgen tijdelijk beschikbaar wil stellen voor de volksforum meet de 26ste. liefst 15 inch, of 16 als dat gaat passen

Quote:
Of ben je teveel gehecht aan dit spiegeltje?

beetje wel, vooral zolang mijn achterruitverwarming het niet doet en ik dus geen f*ck zie in mijn achteruitkijk spiegel.