View Single Post
Old 15-03-2006, 21:47
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC

ja, en na een kleine twee maanden ga ik deze topic weer eens afstoffen, voor de 2e keer al, ik kan het niet laten

waarom alweer? Omdat ik afgelopen zaterdag bij de Mediamarkt in het Duitse Herzogenrath me een special-edition (30 Year Motörhead) van "Inferno" gekocht heb. Verpakt in speciaal Motörhead kadopapier zat een Digi-pack met daarin dus het album Inferno en als bonus een DVD met daarop o.a. interviews met de leden(en twee oudleden) over de dertigjarige Motörheadgeschiedenis en the making of van de clip "Whorehouse blues". Bij de DVD heb je als keuze voor ondertiteling maar 2 mogelijkheden: Engels (vanwege doven en slechthorenden? ) en Duits.

Wat ik me afvraag is het volgende: ik heb die special-edition hier in NL niet gezien, niet bij de Mediamarkt in Heerlen alsook niet bij Satisfaction (is platenspeciaalzaak) in Heerlen, maar des temeer in Duitsland, zowel bij verschillende Mediamarkten alsook bij Saturn, zou deze special edition alleen te koop zijn in Duitsland (en Engeland)?

Inferno is overigens een leuke plaat, geen mijlpaal ala Ace of Spades of Overkill, maar nice om naar te luisteren. Inferno luister ik inmiddels alweer sinds vier dagen in mijn auto, gaat (nog) niet vervelen.
Reply With Quote