Grijns...info is ook te gemakkelijk te krijgen bij het RDW hè ;-)
Goed hier het hele verhaal (verkorte versie dat dan wel ;-):
Mijn broertje heeft een polo gti aangeschaft zo'n dikke 2 maand geleden. De ice was zijn vorige liefje. Nu heeft hij een verzekering afgesloten bij een andere maatschappij en moest hij dus een bonus verklaring overleggen voor de jaren die hij schadevrij heeft gereden. Aangezien de ice nog op zijn naam stond en hij dus de verzekering niet op kon zeggen zat hij met een probleempje...
ongeveer een maandje geleden speelde bij zijn grote broer (ik zei de gek dus) ook de drang naar wat nieuws. Dus heb ook ik besloten te gaan kijken naar een nieuwe auto. Ik had alleen de mazzel dat ik mijn 2 auto's (een golf 4 tdi en een golf cabrio Genesis) binnen 3 weken waren deze auto's verkocht (lucky me

).
Rond 1 maart kreeg mijn broertje weer een brief van de verzekeringsmaatschappij dat zou nou toch echt dat papiertje wilden zien of de verzekering zou aangepast worden.
M.A.W. ik had een auto nodig en hij het papiertje. dus hebben we hem maar overschreven naar mijn naam en nu regel ik dus ook de verzekering.
De auto rijdt nu iedere dag 80km (en ik moet zeggen hij bevalt erg goed...maja ik wil zelf een cabrio TDI.....)
Mochten er vraagtekens zijn...alle papieren zijn gewoon aanwezig dus alles is controleerbaar
dat is dus "in het kort" waarom hij opduikelt bij het rdw als zijnde op naam gezet op 6 mrt.
(topic is btw ook al aangemaakt op 2 mrt ;-)
bij vragen gewoon even in het topic zetten... ik reageer wel. (mailen mag ook, maar jou vraag kan ook die van een ander zijn...dus is in het topic wel makkelijk.
zoals het nu staat ga ik maandag a.s. naar onder in nederland (bij breda) dus als er iemand interesse heeft uit onder in nederland, dan kunnen we wel iets afspreken
(ga kijken bij een cabrio TDI)
Technische staat van de auto is Top, hij is altijd HEEL goed verzorgt. de mensn die hem op meetings hebben gezien kunnen dat beamen. Mocht even van deze mensen het nog even in het geschreven woord willen bevestigen dan graag ;-)
groet,
Jacco