View Single Post
  #190  
Old 17-03-2006, 17:59
berendd's Avatar
berendd berendd is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,458
Default

Quote:
Originally Posted by BasLacrosse
idd!


@ pedaalemmer; een no-claim verklaring is een verklaring dat je schade vrije jaren hebt opgebouwd. Daarme kan je een max. korting opbouwen van 70% op de premie. Dit is dus geen eigen risico wat jij denk ik bedoeld. De schade heeft hier niks mee te maken.

Ik heb het nog even snel uitgezocht trouwens, een student met een Golf 2 en een R32 motor is voor Unive gewoon niet te verzekeren, trouwens bij weinig verzekeraars. Dat je bij centraal er wel bij kan is geluk, al vraag ik me dan wel af hoe ze hem verzekerd hebben. Speciale polis?


EDIT: ow wacht, pedaalemmer, nu ik jouw reactie nog eens lees... je bedoelt dat je terugzakt in Noclaim bedoel je? Dat als je schade hebt de noclaim daalt? Aha... Ja dat kan, maar je zakt niet meteen terug bij de eerste schade. Pas na de 2de zak je terug, dus dat betekend; niet zomaar 100 euro schade aanvragen voor vergoeding, maar goed kijken wat voordeliger is. Kan dan goed zijn dat de premie ineens 100 euro duurder is en dat je dus alsnog je eigen schade betaald. Maar mijn vader heeft bijna nooit schade gehad en heeft dus een aantal noclaim verklaringen liggen (meerdere auto's in bezit). Dat is het handige ervan


je begrijpt het compleet verkeerd..

jij rijd met 70% no-claim, die niet door jou maar door je vader is opgebouwd. krijg je nu een ongeluk en er wordt eens kritisch naar de polis gekeken zien ze dat een gozer van 23 met 13 jaar no-claim rijd.. kan dus niet en wordt er ff nagezocht wat er fout is gegaan. ze komen bij jou verklaring terecht in het archief en hoppa je bent niet verzekerd want je hebt valsheid in geschriften gepleegd.

dus je krijgt een ongeluk en dan blijk je ineens niet verzekerd te zijn.. kan je nog beter onverzekerd rondrijden...
__________________
sportklassiek klassieker forum
Reply With Quote