Hierbij een kleine maar toch grote update! Ben druk in de weer geweest! De motor draait weer als een zonnetje!!

Ik heb de carburateur helemaal uit elkaar gehaald en alles eens even pittig schoongemaakt. Bij nader onderzoek bleken de sproeiers niet helemaal schoon meer te zijn ( zacht uitgedrukt

) Na even de motorcode gechecked te hebben blijkt mn golfje helemaal geen 1300 te zijn zoals mij gezegd werd. Waarom kijk ik dat nu eigenlijk pas

Ik vond het al vreemd omdat de LX nooit met die motor gemaakt is. Het blijkt dus een 1100'je te zijn. Maakt mij niks uit verder, maar makkelijk om te weten.
Alle onderdelen, valt eigenlijk best mee allemaal.
Leuk detail
Middenconsole en de rest van de onderkant van dashbord weer op zn plek.. Alleen de stoelen nog erin en dan issie binnen weer compleet!
Even wat betere foto's van t Golfje zelf! Aan de zijkant staat nog een stukje in de zinkspray, aan de voorkant heb ik het al een keer rood gespoten.
Beeeetje onscherp
Eindelijk een schroefsetje aangeschaft!!
De velgen zijn nu ook af en de bandjes liggen er strak omheen!
De speakers die in de orginele panelen passen, 40 Watt RMS voor, 50 RMS achter. En pioneer cd speler met rode verlichting, speciaal voor mijn lieve marsrooie golfje
Mijn dag is weer helemaal goed, nu gaat alles snel denk ik!! Denk alleen dat ik de meeting net niet haal...
Groeten Rutger