View Single Post
Old 18-03-2006, 21:43
Crosne's Avatar
Crosne Crosne is offline
Volksforum QUATTRO Donor Opperrrrr VW-Speed

Send a message via MSN to Crosne
Default Project gasboot.....

nou het zou eigenlijk vorige week al gebeuren, maar door omstandigheden...lees klote cursus gevaarlijke stoffen....kwam het er niet van.

Vandaag vrijdag, had ik lekker daggie vrij geregeld, zodat ik 3 dagen de tijd heb om dit project te doen slagen.

Vanmorgen bijtijds opgestaan. Eerst ff anderhalf uur aan het demonteren geweest en toen de schuurmachine op het dak gezet. Ff een moment getwijfeld :oops: maar toen toch vol overtuiging de knop omgezet en gaan met dat ding.

Poep en een scheet en het dak was gedaan. Toen vrolijk door met de rest....mmmm.....de gasboot is niet alleen een gasboot, maar tevens een SCHADEboot. De achterkant en linkerachterzijkant heeft ooit eens schade gehad, wel netjes gemaakt, maar door het schuren kom je al snel op een spuitplamuurlaagje

Ik zeg BOEIENDDDD!!! :toost:

Aan het einde van de dag had ik de complete boot geschuurd, op de linker deur en scherm na, die hebben namelijk een paar deuken. Heb via Nando al een nieuwe deur en scherm geregeld, maar die staan dus bij SKG. Voor de schade aan de dorpel had ik ook iets verzonnen: een dorpelverbreder, net als bij de GTI.
Om die dingen te regelen, had ik een paar dagen in m'n MSN naam staan dat ik die dingen zocht. Via Mikado kwam ik op een site, waar je dingen kon bestellen voor weinig. Dus hartstikke mooi, want het project moet wel LOWbudget blijven, want de knaken heb ik hard nodig voor dat andere projectje. Zondag besteld en donderdagochtend belt pa op:

D'r steet hier 'n ker'l vuur de duur, met ne fietse, hebbie ne fietse besteld???
ik: nee, ik heb geen fiets besteld, ik mag niet eens fietsen van de dokter, dus wat mot ik met ne fietse.
Pa: nou den kerel steet toch echt met die fietse vuur de duur en ut adres en alles klopt.
Ik: nou neem dan maar aan, maar kan me haast niet voorstellen dat dat voor mij is.

Eenmaal thuisgekomen, meteen naar de schuur waar pa de fiets neer had gezet. :shock: Waarempel tis echt een fiets gezien de doos die ik met geen mogelijkheid over het hoofd kan zien.

Toen de doos maar ff los gemaakt. Pfffff gelukkig...geen fiets....maar ook niet dat wat ik besteld had :? :roll:
I.p.v. dorpelverbreders had ik hier nu 2 complete dorpels liggen. Opzich niet verkeerd, maar ik heb geen zin en ook geen tijd om te gaan slijpen en lassen aan de boot. Dus bij deze bied ik aan: linker en rechter dorpel voor Golf 2 3deurs (chris@vw-speed.nl)

Maar goed...waar was ik gebleven...oh ja....project gasboot

De bumpers waren ooit al eens mishandeld door een vorige eigenaar. Zag er gewoon niet uit. Oplossing: Motip Matzwart in een knikkerbus

Resultaat is echt geweldig, foto's volgen nog.
Morgenochtend gaat eerst de voorbumper er weer voor, omdat ik anders geen knippers en kentekenplaat voor heb. Dan ff naar Lichtenvoorde tuffen en daar vervolgens de boot met hulp van een aantal vrijwilligers rollen in een nog onbekende kleur

Uiteraard volgen er morgen verdere foto's :zuipen: :toost:

..::WWW.DETAILSCHUUR.NL::..

Quote:
Originally Posted by sixpack
Chris/opper heeft altijd gelijk !
hij is tenslotte 100 jr oud
Reply With Quote