View Single Post
Old 19-03-2006, 00:13
Fred Fred is offline
Postwhore

Quote:
Originally Posted by RKR
alles is mechanisch...dat is ook de bedoeling, maar waarom zit er dan een eletronische stekker op mijn warmloopregelaar... Dan moet hij toch wat afregelen hier...en wat ik dan kan bedenken is dat hij dan iets met benzinedruk veranderd...vaag! En hij klopt helemaal met de Haynes manual verder...mijn GTi...zit zeker geen ander blok in ofzo! En ook is het er later niet opgeprutst...echt raar dan!

Die stekker op de warmdraai regelaar is niet meer dan een aansluitig die een bimetaal verwarmd, en inderdaad dan op mechanische wijze het mengsel verrijkt...

Maar dat is niet meer dan een aan - uit schakeling...(die spanning op die spoel dan he)

Tja, nogmaals in ALLE documentatie die ik hier heb, en dat is heel wat, komt het nergens voor op een EV....en geloof mij, ik ken de EV dromen

Ik zeg niet dat het geen EV is, maar er zijn wel meer rare verhalen van allerlei rommel wat in elkaar geflanst is...

Ik hier een keer een "echte" Gti gezien.....met een 4 bak......met carburateur....en de eigenaar was zo trots op zijn auto......het ding bleek zo vernaggeld, dat eigenlijk alleen de kenteken papiern nog klopten
Reply With Quote