
19-03-2006, 12:46
|
 |
No personal life
|
|
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
|
|
Quote:
Originally Posted by Ruud's VW Shop
Een G60 zou volgens mij ook moeten kunnen en met een beetje kunst en vliegwerk ook wel een 20VT. Makkelijker zou zijn een PY oftewel een G40, en die nog eens een beetje oppeppen....
Remmerij kun je met adapterplaten redelijk eenvoudig aanpassen naar Golf G60 remmerij, daar ben ik op het moment ook mee bezig op mijn G40 omdat deze toch behoorlijk meer vermogen heeft dan een standaard G40. Mocht je vragen hebben, je weet me te vinden...
Succes!
|
geloof me dat werk wat erin zit wil je niet meemaken  1.8ig60 is al veel werk, heb het zelf eens geprobeerd ma vanaf gezien/. 20vturbo lijkt me wel iets om te doen ma daar komt zoveel bij kijken heb ik wel gelezen via polo20vturbo site.
net wat serge zegt leuk voor rechtdoor, dus voor sprintjes is het lachen maar op de openbare weg valt het vies tegen..
smal block rijdt wat lekkerder
en g60 remmen zijn leuk ma voor die 160 pk liet ik de g40 remmen mooi zitten zodat er gewoon 13ers onder passen 
|