Euhmz... het kan aan mij liggen... Maar ik heb het idee dat sinds er een aantal nieuwe mod's e.d. schijnen te zijn...?(toch?) Dat er asociaal veel post worden verwijderd, dat het off-topic verwijderen in bepaalde gevallen nergens meer op slaat... En dat een beetje gemiereneuk over de VF-VWF relatie, waarbij velen ook nog zeggen dat het humor is, gelijk weer moet leiden tot slotje hier, slotje daar...
Daarnaast vraag ik me af of er door mod's überhaupt nog wel eens een pb wordt gestuurd met daarin uitleg voor bepaalde ondernomen acties...
Nu vind ik het helemaal geen probleem hoor... Maar in de afgelopen paar weken zijn er echt 4x meer posts verwijderd (van mij persoonlijk), dan daarvoor sinds ik hier ben. En ik post ook nog eens 3x minder...
Ik vraag me meer af of dit nieuw beleid is, of dit gevolg van een aantal nieuwe mod's is... Of weet ik wat?
Maareh, de meeting was wel gezellig iig!
Daarnaast denk ik dat er behoefte is aan een trauma-team wat betreft tegenvallende mede-forumleden/forumsfeer. Als ik namelijk lees dat er mensen zijn die heel zielig zeggen dat ze dan wel een tijdje niet zo actief zullen zijn, en dat ze het zo jammer vinden hoe het er op bepaalde momenten hier aan toe gaat.... aaaaah!
ps. Hier graag niet gelijk een slot. Ben erg benieuwd of het weer eens aan mij ligt of niet...