Quote:
Originally Posted by maartenunplukt
pak van de rocco wat je nodig hebt en verkoop de rest aan een liefhebber. Maak die golf zoals je zelf wilt, rij je er met het meeste plezier in  . En als de rocco bij een liefhebber komt zijn er 2 gered, of niet soms?
|
Gelukkig.. er zijn nog mensen die het me niet uit mijn hoofd praten..
De rocco is inderdaad een leuke auto (BEDANKT GIJS!) maar om hem helemaal netjes te maken... nee, toch niet mijn ding.
Ik blijf dan ook bij mijn plan, mijn onderdelen gaan eraf, en inderdaad, de liefhebber mag de rest komen halen (hoef er niet veel voor te hebben hoor)
@ blackdevil... jep hier komen ze onder! hoop dat je de schroefsets snel binnen hebt!
De golf mx is inderdaad een redelijk zeldzame uitvoering maar... mij echt niet snel genoeg. als je bovendien wil gaan spelen met een programmeerbaar motormanagementsysteem... trouwens dat van een golf twee slopen werd mij dus enorm afgeraden (zie begin van de thread). Nu ik er een gevonden heb vindt iedereen het zonde. Ach ik denk dat als het project klaar is... de oooohs en aaaaahs kilometers ver te horen zijn samen met de grauwe grom van het gehoonde tweeliterblok.
Morgen ga ik de rest uit de golf halen en ben aan het denken om hem daarna naar de straler te brengen.. Iemand een ruwe prijs indicatie/ goeie in de omgeving eindhoven?... (jaja ik zal de zoekfunctie gebruiken!)
Gegroet en tot de volgende update